تفریح با ریاضی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

یکی از هدف‎ها و فعالیت‎های مهم ما در وبسایت درس‎آموز ارائه بهترین جزوه‎های آموزشی و کمک درسی دروس تمام پایه‎های دبیرستان و دانشگاهی در تمام مقاطع تحصیلی است. ناگفته پیداست که تکمیل و تحت پوشش قرار دادن تمام این موارد به زمان قابل ملاحظه‎ای نیاز دارد که تیم علمی درس‎آموز در این راستا در حال فعالیت است.

در این بخش، امکان دانلود جزوه‎های آموزشی و مطالب کمک آموزشی درس ریاضی 2 سال دوم دبیرستان فراهم گردیده است. جزوات کمک آموزشی با موضوعات: الگو و دنباله (دنباله حسابی و هندسی، تقریبات اعشاری و ریشه‎های اعداد)، تابع (مفهوم تابع، نمودار تابع، یک‎به‎یک بودن و وارون تابع)، توابع خاص، تعیین علامت و نامعادله (توابع ثابت، قدرمطلقی و رادیکالی، توابع گویا و درجه 2)، توابع نمایی و لگاریتمی (نمودار تابع نمایی و معادله نمایی، نمودار و معادله لگاریتمی و حل معادلات لگاریتمی)، مبحث مثلثات (نمودارها و خواص سینوس، کسینوس، تانژانت و کتانژانت، ویژگی‎های نسبت‎های مثلثاتی و کاربردهای مثلثات)، ماتریس (جمع، تفریق و ضرب ماتریس‎ها، قرینه و وارون ماتریس) و در پایان مبحث ترکیبیات (اصول شمارش جمع و ضرب، ترکیب، جایگشت و تبدیل) تقدیم دانش آموزان عزیز می‎گردند.

عنوان فایل نوع فایل

دانلود جزوه و درسنامه ریاضی 2 فصل اول: (1) تصاعد حسابی و هندسی

pdf

دانلود جزوه و درسنامه ریاضی 2 فصل اول: (2) دنباله‎ی تقریبات و ریشه‎گیری (جدید)

pdf
  pdf
  pdf
  pdf
  pdf
  pdf
  pdf
  pdf
  pdf
  pdf

 




برچسب‌ها:
[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 11 ] [ مناقبی ]
درباره وبلاگ

این جانب مناقبی دبیر ریاضی این وب سابت را جهت تعامل و برقراری ارتباط دوستانه با سایر دبیران ریاضی ودانش اموزان در مورد ریاضییات و..... ایجاد نموده ام . امید است با نظرات سازنده خود ما را در این راه یاری نمایید.
موضوعات وب