تفریح با ریاضی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

 

 دانلود سوالات مرحله اول المپیاد ریاضی

 

 

 سوالات مرحله اول المپیاد ریاضی سال های قبل به چه دردی می خورند؟

در بالای صفحه مجموعه ی بی نظیر سوالات نزدیک به 30 سال آزمون های مرحله اول المپیاد های ریاضی کشور را میبینید. این مجموعه برای اولین بار در بین سایت های ایرانی منتشر شده و به رایگان در اختیار کاربران عزیز مدرسه المپیاد ایرانیان قرار گرفته است.

سوالی که پیش می آید این است سوالات مرحله اول المپیاد ریاضی سال های پیش به چه دردی می خورد و حل کردن سوالات این المپیاد ها چه لزومی دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال به موارد زیر توجه کنید:

  1.  با توجه به اینکه سبک کلی سوالات مطرح شده در المپیاد های علمی دانش آموزی و از آن جمله المپیاد ریاضی مشابه است، حل کردن سوال های سال های گذشته مرحله اول المپیاد ریاضی می تواند در پاسخگویی به سوالات المپیاد اصلی کمک بزرگی باشد.
  2. بدون شک قدرت حل مسئله در المپیاد ریاضی برای پاسخگویی به سوالات این المپیاد بسیار مهم است. با توجه به یافته های جدید علم زیست شناسی، قدرت بخش های مختلف مغز انسان و از آن جمله قدرت حل مسئله، امری است که با تمرین و تکرار افزایش می یابد. در نتیجه حل کردن سوالات آزمون های مرحله اول المپیاد ریاضی که در سال های گذشته مطرح شده اند می تواند تاثیر فراوانی در افزایش قدرت حل مسئله شما داشته باشد.
  3.  آشنایی با شرایط آزمون و به طور کلی یاد گرفتن هنر آزمون دادن برای موفقیت در المپیاد ریاضی امری مهم است. برای اینکه بتوانید سر جلسه آزمون مرحله اول المپیاد ریاضی با خیالی راحت به سوالات پاسخ داده و دچار مشکلاتی از قبیل استرس و ... نشوید، می توانید با استفاده از سوالات مرحله اول المپیاد ریاضی سال های گذشته، المپیاد ریاضی را برای خودتان شبیه سازی کنید. برای این منظور در روزی که مد نظرتان است دقیقا مثل آزمون مرحله اول ریاضی و همزمان با آن شرایط آزمون را برای خود فراهم کرده و دقیقا در زمانی معادل زمان آزمون مرحله اول المپیاد ریاضی، اقدام به پاسخگویی به سوالات این المپیاد نمایید.




برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:, ] [ 9 ] [ مناقبی ]
درباره وبلاگ

این جانب مناقبی دبیر ریاضی این وب سابت را جهت تعامل و برقراری ارتباط دوستانه با سایر دبیران ریاضی ودانش اموزان در مورد ریاضییات و..... ایجاد نموده ام . امید است با نظرات سازنده خود ما را در این راه یاری نمایید.
موضوعات وب